Τα Τέμπη αποκάλυψαν με τραγικό, δυστυχώς, τρόπο, όλα αυτά που, η κυβέρνηση που εκπροσωπεί και υποστηρίζει την παρασιτική ολιγαρχία του πλούτου, προσπάθησε να κρύψει τόσον καιρό.
Ό,τι έκρυψαν επιμελώς στην πανδημία πίσω από την προπαγάνδα και τις λίστες Πέτσα, την πολιτική της απαξίωσης δηλαδή της δημόσιας υγείας με σκοπό την ιδιωτικοποίησή της, αποκαλύφθηκε τώρα, σε όλο της το μεγαλείο, στα Τέμπη.
Η ίδια πολιτική που στην πανδημία υποστήριζε ότι ο πρωθυπουργός δεν γνώριζε, δήθεν, την επιστημονική αλήθεια για τον σωτήριο ρόλο των ΜΕΘ, η επένδυση στις οποίες χαρακτηρίζονταν από υπουργούς σαν πεταμένα λεφτά, αποκαλύφθηκε με τραγικό τρόπο στο σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Και επιπλέον, ό,τι απέκρυψαν επιμελώς πίσω από την επικοινωνιακή καταιγίδα των πληρωμένων με δημόσιο χρήμα ΜΜΕ για την ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση, βγήκε στην επιφάνεια με ένα τραγικό πολύνεκρο δυστύχημα.
Η ίδια ευνοιοκρατική υπέρ μιας επιχειρηματικής ελίτ πολιτική, που με πρόσχημα την «αυτορρύθμιση των ενεργειακών αγορών» και με επικοινωνιακό εφεύρημα την «εισαγόμενη κρίση», μετέφερε πλούτο σε μια μικρή ολιγαρχία ενεργειακών επιχειρήσεων που κερδοσκοπεί σε βάρος των πολιτών, αποκομίζοντας υπερκέρδη δισεκατομμυρίων ευρώ, αποκαλύφθηκε στα Τέμπη.
Όπως απαξίωσαν τη δημόσια υγεία για να την ιδιωτικοποιήσουν και όπως κατήργησαν τους δημόσιους ελέγχους στην ενεργειακή αγορά και ιδιωτικοποίησαν τη ΔΕΗ για να χαρίσουν δισεκατομμύρια σε ιδιώτες, έτσι ακριβώς απαξίωσαν τις δημόσιες σιδηροδρομικές υποδομές και τους εξοπλισμούς ασφαλείας και αποδυνάμωσαν τους δημόσιους οργανισμούς από το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό με σκοπό, όπως κατ’ επανάληψη δήλωσαν, την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών υποδομών και υπηρεσιών.
Γι΄αυτό χάρισαν 600 εκατομμύρια ευρώ στους ιδιώτες της Hellenic Train, έναντι της απαλλαγής του δημοσίου από την υποχρέωσή του να παραδώσει ένα σύστημα ασφαλείας που παρέλαβε ολοκληρωμένο από την προηγούμενη κυβέρνηση κατά 72,4%. Και το οποίο, αν λειτουργούσε, θα απέτρεπε το τραγικό δυστύχημα.
Και το χειρότερο όλων είναι ότι, όσο καθυστερούσαν τη λειτουργία του ETCS, του ευρωπαϊκού συστήματος ασφάλειας, δεν αποκαθιστούσαν, έναντι του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ, ούτε το σύστημα τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε μέχρι το 2019 στη Λάρισα.
Με αποτέλεσμα να γελοιοποιηθούν μπροστά στα μάτια του κόσμου, βαφτίζοντας το τοπικό χειριστήριο που παρακολουθεί τα τρένα 7 χιλιόμετρα πριν και μετά το σταθμό, σε σύστημα τηλεδιοίκησης. Που αν λειτουργούσε, θα παρακολουθούσε τα τρένα σε απόσταση 170 χιλιομέτρων και γι’ αυτό και θα απέτρεπε το δυστύχημα.
Όσο απίστευτη ακούγεται, στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, μετωπική σύγκρουση σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή, επειδή δεν είχαν αποκαταστήσει ούτε το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης των τρένων, ούτε όμως είχαν εφαρμόσει και το καινούργιο, άλλο τόσο απίστευτο είναι η Ελλάδα να κατατάσσεται πρώτη σε θανάτους ανά πληθυσμό από την πανδημία στην Ευρώπη, επειδή δεν επένδυσε σε επιπλέον ΜΕΘ που θα έσωζαν ζωές.
Και όσο απίστευτο ακούγεται να ρίχνουν την ευθύνη σε έναν άπειρο, ανεκπαίδευτο και ακατάλληλο σταθμάρχη που οι ίδιοι τοποθέτησαν κατά παράβαση των κανονισμών περί ορίου ηλικίας, τους οποίους άλλαξαν ειδικά δι’ αυτόν, άλλο τόσο απίστευτο ακούγεται η Ελλάδα να είναι η φτωχότερη και ακριβότερη χώρα στην Ευρώπη, επειδή δεν προσπάθησε να ελέγξει την αισχροκέρδεια στις αγορές και να περιορίσει την ακρίβεια.
Αλλά αντίθετα, αρκέστηκε να μοιράζει δημόσιο χρήμα, μέσω επιδοτήσεων, στους ίδιους τους κερδοσκόπους. Φτωχοποιώντας εκατομμύρια καταναλωτές που δεν μπορούν να βγάλουν το μήνα.
Για όσους δεν το κατάλαβαν, έχουμε πόλεμο.
Το παλιό παρασιτικό κεφάλαιο, η γνωστή ολιγαρχία του πλούτου, έχοντας συνασπιστεί με τα πολιτικά τζάκια της Δεξιάς, δίνει τα ρέστα της.
Εξαγοράζει το… φιλέτο της δημόσιας υγείας, με κόστος χιλιάδες άδικους θανάτους από την πανδημία.
Κερδοσκοπεί και αισχροκερδεί, μεταφέροντας δισεκατομμύρια υπερκέρδη στα ταμεία της, σε βάρος εκατομμυρίων καταναλωτών που λυγίζουν από την ακρίβεια που αυτή η ολιγαρχία του πλούτου προκαλεί.
Μετατρέπει το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο διεθνώς, τον σιδηρόδρομο, σε άκρως επικίνδυνο και θανατηφόρο μέσο, αποδυναμώνοντας τις δημόσιες σιδηροδρομικές υποδομές και τις υπηρεσίες, για να τις εξαγοράσει.
Και όλα αυτά από μια επικίνδυνη συμμαχία μιας επιχειρηματικής με μια πολιτική ελίτ, που εφαρμόζει έναν μοναδικό στον κόσμο κρατικιστικό καπιταλισμό. Ιδιωτικοποιώντας δημόσιο πλούτο και ξεπουλώντας δημόσια αγαθά και υπηρεσίες σε βάρος ακόμη και της ζωής των πολιτών.
Δεν θα τα εγκαταλείψουν εύκολα. Τώρα που έβαλαν το χέρι στο μέλι του δημόσιου πλούτου, δεν θα το βγάλουν εύκολα.
Ήδη διακηρύσσουν ότι αυτοί, οι εφευρέτες του αναχρονιστικού κράτους, αυτοί που μετέτρεψαν την κρατική ΕΥΠ σε παρακράτος παράνομων παρακολουθήσεων, αυτοί που ξεπούλησαν τον δημόσιο πλούτο σε ιδιώτες και κατήργησαν το κράτος δικαίου, θα αναλάβουν το έργο της σύγκρουσης με τον αναχρονισμό.
Ό,τι δεν έκαναν επί 4 κοντά χρόνια, υπόσχονται υποκριτικά να το κάνουν τους επόμενους μήνες μέχρι τις εκλογές.
Η ζωή τους ο θάνατός μας.
Αν νικήσουν ξανά στις εκλογές, χάσαμε εμείς, οι πολλοί. Ή καλύτερα, αν κερδίσουν αυτοί, χαθήκαμε εμείς.
Και μαζί με εμάς θα χαθεί και η Ελλάδα της εργασίας, της αυτοδύναμης ανάπτυξης, της προόδου και των δημοκρατικών αγώνων.
Γι΄αυτό οι εκλογές που έρχονται δεν θα είναι μια ακόμη κατευθυνόμενη δημοσκόπηση.
Θα είναι ο αγώνας της Ελλάδας για ζωή. Ο αγώνας των πολλών και αδύναμων, απέναντι στους λίγους και ισχυρούς.
Νυν υπέρ πάντων ο αγών!