Πολιτική

«Κάνουμε στη Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα».

O πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην εξέλιξη του έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για την πόλη ως προς το αναπτυξιακό κομμάτι με γνώμονα τις συγκοινωνίες.

- Κάνουμε μια υπόθεση εργασίας επιστημονικής φαντασίας όπου ένας Θεσσαλονικιός το 1987 μπαίνει σε μια χρονομηχανή και βγαίνει το 2017. Διαπιστώνει ότι το μετρό δεν έχει γίνει. Τι του λέτε;

Η νέα δεξιά συμμαχία

Η πρώτη εμφάνιση της νέας νεοφιλελεύθερης οικονομικά και συντηρητικής κοινωνικά συμμαχίας στη χώρα μας καταγράφηκε στη Βουλή το καλοκαίρι του 2011, με αφορμή το νόμο Διαμαντοπούλου. Ο νεοφιλελεύθερης έμπνευσης και βαθιά συντηρητικός, όσον αφορά την αντίληψη για τον δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και τις ακαδημαϊκές ελευθερίες, πυρήνας αυτού του νόμου, προσφέρθηκε ως ενοποιητική ιδεολογική βάση για την πρώτη επίσημη εμφάνιση της νέας Δεξιάς.

Νεοφιλελεύθερη και οπισθοδρομική η νέα Δεξιά συμμαχία

Η διάκριση Δεξιά – Αριστερά, αν και γεωγραφικός προσδιορισμός, ανέκαθεν είχε σαφή πολιτική αναφορά, καθώς παραπέμπει στη διαχωριστική γραμμή μεταξύ συντήρησης και προόδου. Η Δεξιά εξέφρασε διαχρονικά την προσπάθεια της εκάστοτε άρχουσας οικονομικής και κοινωνικής τάξης να διατηρήσει την ισορροπία των δυνάμεων (status quo), με σκοπό να συνεχίσει η ίδια ομάδα να ελέγχει, να εξουσιάζει και να πλουτίζει.

Το Μετρό καταλύτης εξελίξεων για τη Θεσσαλονίκη

Εισήγηση του Καθηγητή Γιάννη Α. Μυλόπουλου, Προέδρου Αττικό Μετρό ΑΕ, στην συνέντευξη τύπου για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της 82ης ΔΕΘ.

Με αφορμή την 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στην οποία η παρουσία της Αττικό Μετρό, με το νέας τεχνολογίας υπερσύγχρονο βαγόνι που θα κυκλοφορήσει στην πόλη σύντομα, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των Θεσσαλονικέων, είμαστε σήμερα εδώ για να σας περιγράψουμε την πρόοδο του έργου, την τρέχουσα εικόνα του, αλλά και τη μελλοντική του πορεία.

Σελίδες