Εκδηλώσεις

«Και αρχαία και μετρό». Μία πολιτική που έβαλε ξανά το έργο στις ράγες.

ΟΙ 3 ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ
Μέχρι πρόσφατα η Θεσσαλονίκη είχε τρείς θλιβερές πρωτιές: 1,5 δις εγκεκριμένο, παγωμένο στις τράπεζες, αρχαιολογικό πλούτο, στον οποίο δεν επένδυσε σοβαρά, ενώ ήταν μια μεγαλούπολη με πληθυσμό περισσότερο από 1 εκατομμύριο κατοίκους κι ένα μεγάλο έργο υποδομής που θα έλυνε οριστικά το σοβαρό συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης, το οποίο σαν το γεφύρι της Άρτας «σέρνονταν» επί δεκαετίες.

Η συμβολή των έργων του Μετρό στην επίλυση του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης και στην επίτευξη του αναπτυξιακού στόχου της χώρας

1.Η μεγάλη αλλαγή – Προς ένα ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό σχεδιασμό.

Το Μετρό καταλύτης εξελίξεων για τη Θεσσαλονίκη

Εισήγηση του Καθηγητή Γιάννη Α. Μυλόπουλου, Προέδρου Αττικό Μετρό ΑΕ, στην συνέντευξη τύπου για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της 82ης ΔΕΘ.

Με αφορμή την 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στην οποία η παρουσία της Αττικό Μετρό, με το νέας τεχνολογίας υπερσύγχρονο βαγόνι που θα κυκλοφορήσει στην πόλη σύντομα, έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των Θεσσαλονικέων, είμαστε σήμερα εδώ για να σας περιγράψουμε την πρόοδο του έργου, την τρέχουσα εικόνα του, αλλά και τη μελλοντική του πορεία.

Νέα εποχή με δημόσιες συγκοινωνίες (Λεωφορεία και Μετρό) για τη Θεσσαλονίκη

*Παρέμβαση του καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, προέδρου της Αττικό Μετρό A.E. στην εκδήλωση «Δημόσιες και Ανθρώπινες Συγκοινωνίες»

Σελίδες