Συνεντεύξεις

«Κάνουμε στη Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα».

O πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην εξέλιξη του έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για την πόλη ως προς το αναπτυξιακό κομμάτι με γνώμονα τις συγκοινωνίες.

- Κάνουμε μια υπόθεση εργασίας επιστημονικής φαντασίας όπου ένας Θεσσαλονικιός το 1987 μπαίνει σε μια χρονομηχανή και βγαίνει το 2017. Διαπιστώνει ότι το μετρό δεν έχει γίνει. Τι του λέτε;

Συνέντευξη στο ka-business.gr: Το μετρό έπαψε να είναι ανέκδοτο.

Το ανέκδοτο τέλος. όπως φαίνεται οι Θεσσαλονικείς θα έχουν το δικό τους ΜΕΤΡΟ το 2020. Ήδη οι επισκέπτες της 82ης ΔΕΘ είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το πρώτο βαγόνι του ΜΕΤΡΟ. Θα θέλατε να μας πείτε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και πότε ξεκινά δοκιμαστικά η διαδρομή;

Το Μετρό καταλύτης για τον ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό σχεδιασμό στη Θεσσαλονίκη

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της παράδοσης των έργων του Μετρό (βασική γραμμή και Καλαμαριά); Τι αναμένουμε για την περίπτωση της Βενιζέλου;

Μετρό Θεσσαλονίκης: Γοργοί ρυθμοί, σαφής ορίζοντας

Ποιο είναι το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα της παράδοσης των έργων του Μετρό;

Σήμερα, το Μετρό Θεσσαλονίκης, μετά από χρόνια αδράνειας, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και υλοποιείται με γοργούς ρυθμούς. Έχει ήδη ολοκληρωθεί η διάνοιξη του συνόλου των δίδυμων σηράγγων, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των έργων Πολιτικού Μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής. Το μετρό προχωρά και έχει σαφή ορίζοντα ολοκλήρωσης.

Τρεις διαγωνισμούς για έργα στο Τελ Αβίβ διεκδικεί η «Αττικό Μετρό»

Για το ταξίδι του στο Ισραήλ μαζί με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, και τις διμερείς συμφωνίες οι οποίες προχωρούν, μίλησε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4» και την εκπομπή «Ορθά κοφτά».

Όπως ανέφερε, «υλοποιούμε την κυβερνητική πολιτική που επιβάλει εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. Η χώρα πρέπει να στραφεί προς τα έξω για να προσπαθήσει να αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατό τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα».

Σελίδες