Συνεντεύξεις

Αποσπάσματα από την ραδιοφωνική συνέντευξη στις 15-1-2018, στον FM 100.

Για την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα:
•Η επιλογή της σκληρής νεοφιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής από πλευράς δανειστών για την Ελλάδα δεν αποσκοπούσε στη θεραπεία των παθογενειών που οδήγησαν στην οικονομική κρίση, αλλά στην εξυπηρέτηση ξένων συμφερόντων.
•Όλοι πλέον παραδέχονται πως το σκληρό νεοφιλελεύθερο οικονομικό μοντέλο έχει αποτύχει πλήρως.

"Έχει ολοκληρωθεί το 55% του Μετρό Θεσσαλονίκης"

1.Θα κάνουμε ρεβεγιόν για την είσοδο του 2020 στο Μετρό Θεσσαλονίκης; Ποια διαδρομή θα μπορέσουμε να κάνουμε; Πότε θα είναι έτοιμη η γραμμή από Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Μίκρα;

«Κάνουμε στη Θεσσαλονίκη, το μεγαλύτερο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα».

O πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος αναφέρθηκε στην εξέλιξη του έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται για την πόλη ως προς το αναπτυξιακό κομμάτι με γνώμονα τις συγκοινωνίες.

- Κάνουμε μια υπόθεση εργασίας επιστημονικής φαντασίας όπου ένας Θεσσαλονικιός το 1987 μπαίνει σε μια χρονομηχανή και βγαίνει το 2017. Διαπιστώνει ότι το μετρό δεν έχει γίνει. Τι του λέτε;

Συνέντευξη στο ka-business.gr: Το μετρό έπαψε να είναι ανέκδοτο.

Το ανέκδοτο τέλος. όπως φαίνεται οι Θεσσαλονικείς θα έχουν το δικό τους ΜΕΤΡΟ το 2020. Ήδη οι επισκέπτες της 82ης ΔΕΘ είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το πρώτο βαγόνι του ΜΕΤΡΟ. Θα θέλατε να μας πείτε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και πότε ξεκινά δοκιμαστικά η διαδρομή;

Το Μετρό καταλύτης για τον ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό σχεδιασμό στη Θεσσαλονίκη

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα της παράδοσης των έργων του Μετρό (βασική γραμμή και Καλαμαριά); Τι αναμένουμε για την περίπτωση της Βενιζέλου;

Σελίδες