Συνεντεύξεις

«Το πιο σύντομο ανέκδοτο» σε τροχιά ολοκλήρωσης.

-Πως εξελίσσεται η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης;
Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα πολύπαθο και ταλαιπωρημένο έργο. Από τα χρόνια της περίφημης πια «τρύπας του Κούβελα», μέχρι την πρόσφατη περιπέτειά του ως τεχνικού έργου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 και σταμάτησε το 2014 για να εγκαταλειφθεί για περισσότερο από δύο χρόνια, το μετρό έγινε συνώνυμο με το πιο σύντομο ανέκδοτο της Θεσσαλονίκης.

Τα έργα τρέχουν με γοργούς πια ρυθμούς.

Σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα το Μετρό Θεσσαλονίκης; Τι έχει ολοκληρωθεί και τι μένει μετέωρο;

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΘΝΟΥΣ ΓΙΑ 83η ΔΕΘ.

Σε ποια φάση βρίσκεται το έργο κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης; Πότε εκτιμάτε ότι θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι Θεσσαλονικείς το Μετρό;

Αποσπάσματα από την ραδιοφωνική συνέντευξη στις 15-1-2018, στον FM 100.

Για την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα:
•Η επιλογή της σκληρής νεοφιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής από πλευράς δανειστών για την Ελλάδα δεν αποσκοπούσε στη θεραπεία των παθογενειών που οδήγησαν στην οικονομική κρίση, αλλά στην εξυπηρέτηση ξένων συμφερόντων.
•Όλοι πλέον παραδέχονται πως το σκληρό νεοφιλελεύθερο οικονομικό μοντέλο έχει αποτύχει πλήρως.

"Έχει ολοκληρωθεί το 55% του Μετρό Θεσσαλονίκης"

1.Θα κάνουμε ρεβεγιόν για την είσοδο του 2020 στο Μετρό Θεσσαλονίκης; Ποια διαδρομή θα μπορέσουμε να κάνουμε; Πότε θα είναι έτοιμη η γραμμή από Σιδηροδρομικό Σταθμό έως τη Μίκρα;

Σελίδες