Οικονομία

Το Μετρό στις ράγες της βιώσιμης ανάπτυξης

Σε λίγο καιρό ολοκληρώνεται ένας κοινωνικά και οικονομικά επώδυνος κύκλος για τη χώρα. Η έξοδος από την επιτροπεία τον Αύγουστο θα επιτρέψει την ανάκτηση μεγαλύτερων βαθμών ελευθερίας για το μέλλον, ώστε η Ελλάδα να βρει το δρόμο για μια αυτοδύναμη και δίκαιη ανάπτυξη.

Μετρό της Θεσσαλονίκης: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ανάπτυξης

Ο βιώσιμος χαρακτήρας της οικονομικής ανάπτυξης κρίνεται από τη διάρκεια. Η επίτευξη του στόχου της διαχρονικής δικαιοσύνης, που υλοποιείται με την ικανοποίηση των αναγκών όχι μόνο της σημερινής, αλλά και των επόμενων γενιών, κατέχει κορυφαία θέση στην υπόθεση της αειφορίας.
Η οικονομική κρίση αποκάλυψε ότι η ανάπτυξη στη χώρα μας είχε ημερομηνία λήξης. Γι’ αυτό και ο καθορισμός της έννοιας της βιώσιμης ανάπτυξης γίνεται ευκολότερα σήμερα μέσα από την περιγραφή του αντιθέτου, μέσα από την περιγραφή δηλαδή του τι δεν ήταν μέχρι τώρα βιώσιμη ανάπτυξη.

Ένα νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης δοκιμάζεται στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη δοκιμάζεται το νέο μοντέλο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Ιδιωτικοποίηση «δια πάσαν νόσον…»

«Οι κρατικές επιχειρήσεις που διαχειρίζονται το νερό έχουν αποτύχει» δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, υποστηρίζοντας την ανάγκη ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ. Μόνο που δεν εξήγησε σε ποιον… πλανήτη συμβαίνει αυτό, καθώς η διεθνής εμπειρία τον διαψεύδει απολύτως και κατηγορηματικά.

ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ – ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

1. Η διαχρονική φτώχεια της Θεσσαλονίκης.
Συζητούμε σήμερα για την παραγωγική ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας. Και συζητώντας για αυτό, έχει ενδιαφέρον να δούμε αν η ύφεση που γνωρίζει σήμερα η Κεντρική Μακεδονία είναι αποτέλεσμα της πρόσφατης συγκυρίας της οικονομικής κρίσης ή είναι μια ιστορία που έρχεται από παλιά.
Η αλήθεια είναι ότι η διαχρονική φτώχεια της Θεσσαλονίκης έχει βαθιές ρίζες και εμφανίζει δομικά χαρακτηριστικά, συμπτώματα των οποίων απαντώνται και στην υπόλοιπη ελληνική επικράτεια.

Σελίδες