Δραστηριότητες

Νέα εποχή με δημόσιες συγκοινωνίες (Λεωφορεία και Μετρό) για τη Θεσσαλονίκη

*Παρέμβαση του καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, προέδρου της Αττικό Μετρό A.E. στην εκδήλωση «Δημόσιες και Ανθρώπινες Συγκοινωνίες»

Τρεις διαγωνισμούς για έργα στο Τελ Αβίβ διεκδικεί η «Αττικό Μετρό»

Για το ταξίδι του στο Ισραήλ μαζί με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, και τις διμερείς συμφωνίες οι οποίες προχωρούν, μίλησε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4» και την εκπομπή «Ορθά κοφτά».

Όπως ανέφερε, «υλοποιούμε την κυβερνητική πολιτική που επιβάλει εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. Η χώρα πρέπει να στραφεί προς τα έξω για να προσπαθήσει να αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατό τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα».

Εκκίνηση του δεύτερου μετροπόντικα (ΤΒΜ) στην επέκταση της Καλαμαριάς

Ξεκίνησαν σήμερα, Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017, οι εργασίες διάνοιξης και της δεύτερης σήραγγας, στη γραμμή της επέκτασης του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά.

Πρόκειται για μια σήραγγα 4.8 χιλιομέτρων, κατά μήκος της οποίας αναμένεται να κατασκευαστούν 5 σταθμοί.

Υπενθυμίζεται ότι η διάνοιξη της πρώτης από τις δύο δίδυμες σήραγγες της επέκτασης του μετρό προς Καλαμαριά, ξεκίνησε 2 μήνες πριν και ήδη κατασκευάζεται με ταχείς ρυθμούς, καθώς ο πρώτος μετροπόντικας (ΤΒΜ) έχει ήδη διανοίξει τον σταθμό "Νέα Κρήνη" και προχωρεί προς τον επόμενο σταθμό.

Το Μετρό και ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης

Ομιλία του καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε. στην ημερίδα "Αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης".

Ο ρόλος των συγκοινωνιακών υποδομών είναι κομβικός για τον βιώσιμο αναπτυξιακό σχεδιασμό της χώρας γιατί είναι οι βάσεις, πάνω στις οποίες οικοδομούνται νέες αναπτυξιακές ευκαιρίες, αλλά και οι προϋποθέσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας χιλιάδων πολιτών.

Μετρό και πολιτισμός: Τα πολλαπλά οφέλη μιας ιδιαίτερης συνύπαρξης

Ομιλία του καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλου, προέδρου της Αττικό Μετρό Α.Ε. στην εκδήλωση "Μετρό και Πολιτισμός. Τα υπόγια ρεύματα μιας πόλης" στο πλαίσιο της 14ης Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου Θεσσαλονίκης.

Πέραν των συγκοινωνιακών, οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων που έχει το Μετρό, η ελληνική εμπειρία αποδεικνύει ότι το έργο συμβάλλει και στην ανάδειξη της ιστορίας και του πολιτισμού των πόλεων, όπου τα έργα μετρό κατασκευάζονται και λειτουργούν.

Σελίδες