Κοινωνία

Το Μετρό στις ράγες της βιώσιμης ανάπτυξης

Σε λίγο καιρό ολοκληρώνεται ένας κοινωνικά και οικονομικά επώδυνος κύκλος για τη χώρα. Η έξοδος από την επιτροπεία τον Αύγουστο θα επιτρέψει την ανάκτηση μεγαλύτερων βαθμών ελευθερίας για το μέλλον, ώστε η Ελλάδα να βρει το δρόμο για μια αυτοδύναμη και δίκαιη ανάπτυξη.

Μετρό της Θεσσαλονίκης: Ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης ανάπτυξης

Ο βιώσιμος χαρακτήρας της οικονομικής ανάπτυξης κρίνεται από τη διάρκεια. Η επίτευξη του στόχου της διαχρονικής δικαιοσύνης, που υλοποιείται με την ικανοποίηση των αναγκών όχι μόνο της σημερινής, αλλά και των επόμενων γενιών, κατέχει κορυφαία θέση στην υπόθεση της αειφορίας.
Η οικονομική κρίση αποκάλυψε ότι η ανάπτυξη στη χώρα μας είχε ημερομηνία λήξης. Γι’ αυτό και ο καθορισμός της έννοιας της βιώσιμης ανάπτυξης γίνεται ευκολότερα σήμερα μέσα από την περιγραφή του αντιθέτου, μέσα από την περιγραφή δηλαδή του τι δεν ήταν μέχρι τώρα βιώσιμη ανάπτυξη.

Έναρξη της Δημόσιας Διαβούλευσης της επέκτασης του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο

Κυρίες και Κύριοι,

Φίλες και Φίλοι,

Ιδιωτικοποίηση «δια πάσαν νόσον…»

«Οι κρατικές επιχειρήσεις που διαχειρίζονται το νερό έχουν αποτύχει» δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, υποστηρίζοντας την ανάγκη ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ. Μόνο που δεν εξήγησε σε ποιον… πλανήτη συμβαίνει αυτό, καθώς η διεθνής εμπειρία τον διαψεύδει απολύτως και κατηγορηματικά.

«Περιμένοντας το Μετρό…»

Η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν απέχει πολύ από μια μυθιστορηματική αφήγηση, αν σκεφτεί κανείς ότι εξυπηρέτησε για δεκαετίες το αφήγημα του νεοφιλελεύθερου μύθου του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού μιας πόλης οιωνεί ομήρου συντηρητικών, εσωστρεφών και οπισθοδρομικών ιδεοληψιών.

Σελίδες