Θεσσαλονίκη

«Το πιο σύντομο ανέκδοτο» σε τροχιά ολοκλήρωσης.

-Πως εξελίσσεται η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης;
Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι ένα πολύπαθο και ταλαιπωρημένο έργο. Από τα χρόνια της περίφημης πια «τρύπας του Κούβελα», μέχρι την πρόσφατη περιπέτειά του ως τεχνικού έργου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 και σταμάτησε το 2014 για να εγκαταλειφθεί για περισσότερο από δύο χρόνια, το μετρό έγινε συνώνυμο με το πιο σύντομο ανέκδοτο της Θεσσαλονίκης.

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.

Ο προάγγελος τα πολιτικής σύγκλισης το 2012 μεταξύ των πάλαι ποτέ μονομάχων, της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, ήταν η συμφωνία των δύο αυτών κομμάτων στον τότε νόμο για την Ανώτατη Εκπαίδευση, τον γνωστό και ως νόμο Διαμαντοπούλου. Η συνεργασία των δύο με αφορμή την ψήφισή του στη Βουλή και ενώ ακόμη στην κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου, ήταν ο αρραβώνας για τον γάμο που θα ακολουθούσε το καλοκαίρι του 2012 με τη συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.

Τα έργα τρέχουν με γοργούς πια ρυθμούς.

Σε ποιο σημείο βρίσκεται σήμερα το Μετρό Θεσσαλονίκης; Τι έχει ολοκληρωθεί και τι μένει μετέωρο;

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΕΘΝΟΥΣ ΓΙΑ 83η ΔΕΘ.

Σε ποια φάση βρίσκεται το έργο κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης; Πότε εκτιμάτε ότι θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι Θεσσαλονικείς το Μετρό;

Ένα νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης δοκιμάζεται στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη δοκιμάζεται το νέο μοντέλο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Σελίδες