Θεσσαλονίκη

Ένα νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης δοκιμάζεται στη Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη δοκιμάζεται το νέο μοντέλο Βιώσιμης Ανάπτυξης

Έναρξη της Δημόσιας Διαβούλευσης της επέκτασης του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητή Γιάννη Μυλόπουλο

Κυρίες και Κύριοι,

Φίλες και Φίλοι,

«Περιμένοντας το Μετρό…»

Η κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης δεν απέχει πολύ από μια μυθιστορηματική αφήγηση, αν σκεφτεί κανείς ότι εξυπηρέτησε για δεκαετίες το αφήγημα του νεοφιλελεύθερου μύθου του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού μιας πόλης οιωνεί ομήρου συντηρητικών, εσωστρεφών και οπισθοδρομικών ιδεοληψιών.

«Και αρχαία και μετρό». Μία πολιτική που έβαλε ξανά το έργο στις ράγες.

ΟΙ 3 ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΠΡΩΤΙΕΣ
Μέχρι πρόσφατα η Θεσσαλονίκη είχε τρείς θλιβερές πρωτιές: 1,5 δις εγκεκριμένο, παγωμένο στις τράπεζες, αρχαιολογικό πλούτο, στον οποίο δεν επένδυσε σοβαρά, ενώ ήταν μια μεγαλούπολη με πληθυσμό περισσότερο από 1 εκατομμύριο κατοίκους κι ένα μεγάλο έργο υποδομής που θα έλυνε οριστικά το σοβαρό συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης, το οποίο σαν το γεφύρι της Άρτας «σέρνονταν» επί δεκαετίες.

Σελίδες